گروه بازار پول - مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار نوروزی با مدیران و مسوولان این بانک ضمن تبیین برنامه‌های سال جدید، با تاکید بر توسعه خدمات و محصولات نوین این بانک در طی سال ۸۸ از آمادگی بانک صادرات برای خصوصی شدن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر حمید برهانی مدیرعامل این بانک در دیدار نوروزی با مدیران و مسوولان بانک صادرات، کارنامه عملکرد سال گذشته این بانک را بررسی و اهداف آتی این بانک را تشریح کرد. وی از رشد ۱۹درصدی منابع، کاهش چشمگیر مطالبات معوق، به کارگیری افزون‌تر فن‌آوری‌های جدید بانکداری، ارائه خدمات نوین بانکی، افزایش طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی و دستیابی به اهداف تعیین شده، به عنوان مهم‌ترین دستاوردهای سال ۸۷ بانک صادرات ایران یاد کرد و خاطرنشان ساخت به همت و تلاش یکایک کارکنان صدیق و زحمتکش و اعتماد بی‌پایان آحاد مردم، بانک صادرات سالی پربار و آینده‌ای درخشان در پیش رو خواهد داشت. وی سال ۸۸ را نقطه عطفی برای بانک صادرات خواند و گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، بانک صادرات ایران کلیه مقدمات لازم را جهت خصوصی شدن و ورود به بازار بورس انجام داده و می‌کوشد با ورود به عرصه خصوصی شدن بیش از پیش در عرصه توسعه اقتصادی کشور و آبادانی میهن عزیز اسلامی موثر باشد.

دکتر برهانی در پایان سخنانش با تاکید بر جلب رضایت افزون تر مشتریان خاطرنشان ساخت: بانک صادرات در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «اصلاح الگوی مصرف» نامگذاری شده است تلاش خواهد نمود تا با مصرف بهینه منابع مالی و دارایی‌های خود و نیز افزایش کارایی، مبادرت به سرویس‌دهی با کیفیت و مطلوب بانکی و توسعه خدمات و محصولات نوین نموده و رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب نماید.