مدیرعامل بانک ملی در جمع مدیران این بانک اظهار کرد: بخش بازاریابی باید بسیار پررنگ‌تر از سال گذشته حرکت کند.

مدیرعامل بانک ملی در جمع مدیران این بانک اظهار داشت: بخش بازاریابی باید بسیار پررنگ‌تر از سال گذشته حرکت کند. به گزارش ایلنا، علی صدقی در دیدار نوروزی با مدیران ارشد این بانک، امسال را سال بازاریابی بانک عنوان کرد و نقاط مثبت بانک مانند اعتماد و اطمینان عمومی مشتریان و همچنین گستردگی بانک در سراسر کشور از نظر تعداد شعب و پرسنل را در بازاریابی بسیار موثر دانست.

صدقی خاطرنشان کرد: درآمد نباید فقط از طریق اعطای تسهیلات باشد، بلکه باید از طریق ارائه سرویس و خدمات متنوع نیز حاصل شود و تمامی توجه مدیران بر ارتقای این خدمات متمرکز باشد.

مدیرعامل گفت: هر هدفی که در جهت افزایش منابع یا درآمد بانک معین شود باید به عنوان یک سیاست کلی و اجرایی در نظر گرفته شود و تمامی بخش‌های بانک باید با یک نگاه در جهت این اهداف حرکت کنند.

وی بر پاسخگویی سریع و دقیق به درخواست‌های مشتریان تاکید کرد و افزود: کارکنان بانک باید ضمن اشراف به انواع خدمات بانک، با مشتریان به گونه‌ای رفتار کنند که همه آنها از عملکرد بانک اظهار رضایت کنند.

مدیرعامل عدم پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان، عدم وجود امکانات و خدمات مورد نیاز آنها و همچنین عدم ارتباط صحیح بین بانک و مشتری را از عوامل مهم در نارضایتی و در نهایت رفتن آنها از بانک ملی عنوان کرد.

مدیرعامل با تاکید بر لزوم پیگیری مستمر وصول مطالبات معوق و سررسید گذشته، از مسوولان این بانک خواست ضمن توجه بیشتر به این موضوع، در جهت کاهش آنها اقدام نمایند.

وی افزایش منابع را یکی از اصول پایدار بانک ملی ذکر کرد و ایجاد بخش مدیریت هزینه‌ها در بانک را لازم و ضروری دانست.

صدقی در ادامه خواستار افزایش بهره‌وری در این بانک شد و افزود: بانک ملی دارای پتانسیل‌های خوبی در کشور است که هیچ بانک دیگری از آن بهره‌مند نیست، بنابراین باید از این امکانات نظیر شبکه گسترده شعب و تعداد بالای کارکنان، استفاده بهینه شود.

به گفته وی، افزایش سهم منابع، سودآوری و وصول مطالبات معوق باید در سال ۸۸ به طور جدی در دستور کار واحدها قرار گیرد.

مدیرعامل با اشاره به انتخاب سال ۸۸ به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: کمیته‌ای تحت این عنوان در بانک تشکیل و مواردی مانند بهینه‌سازی مصرف انرژی و زمان در بانک اجرایی می‌شود.