گروه بازارپول- بیمه ایران در سه رده ارزیابی مردمی، ارزیابی کیفی و ارزیابی مدیریتی در بین شرکت‌های بیمه کشور موفق به کسب مقام اول گردید.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که شرکت بیمه ایران از نظر عموم افراد با اخذ بالاترین رای مردمی، به عنوان برترین شرکت بیمه کشور شناخته شده است که با توجه به گفته رهبر کبیر انقلاب که میزان را رای مردم دانسته‌اند، این بهترین و ارزشمندترین امتیاز کسب شده بیمه ایران در طول تاریخ محسوب می‌گردد.

روابط‌عمومی بیمه ایران همچنین تصریح کرد: براساس رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه بازرگانی توسط بیمه مرکزی ایران در سال ۸۷، بیمه ایران از نظر ۶ شاخص حضور در بازار بیمه، کارآیی عملیاتی، شفافیت گزارش‌های مالی برای سال مالی ۸۶ حائز رتبه برتر در بین شرکت‌های بیمه دولتی گردیده است و همچنین طی مراسمی که در بیمه مرکزی ایران برگزار شد سهامیان مقدم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران لوح برترین شرکت بیمه را دریافت کرد.

از سوی دیگر بیمه ایران در بین صد شرکت برتر سال ۸۶ که توسط سازمان مدیریت صنعتی در سال ۸۷ مورد ارزیابی قرار گرفت رتبه اول در بین شرکت‌های بیمه کشور را کسب کرد و جزو ۱۵ سازمان برتر کشور قرار گرفت. بنابراین گزارش‌ها کسب عناوین برتر در همه زمینه‌ها بیمه ایران را به‌ عنوان بیمه اول کشور مجددا مطرح نموده است.

شایان ذکر است که بیمه ایران با دارا بودن بیش از نیمی از پرتفوی صنعت بیمه کشور و گستردگی و داشتن بیش از ۲۰۰ شعبه و ۴۰۰۰ نمایندگی در اقصی نقاط ایران و سابقه ۷۴ ساله بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بیمه کشور می‌باشد که در ارائه خدمات جدید و سریع بیمه‌ای در سال ۸۷ پیشتاز و نمونه بوده است که تمامی این عوامل موجب جلب اعتماد بیش از پیش اکثریت مردم به این شرکت بزرگ مردمی گردیده است و کما فی‌السابق مورد اقبال عموم مردم ایران قرار داده است. طرح پرداخت خسارت ثالث در محل حادثه و صدور بیمه‌نامه الکترونیکی برای اولین بار در صنعت بیمه کشور توسط بیمه ایران از اقدامات نوین این شرکت در راستای طرح تحول صنعت بیمه و جلب رضایت مردم بوده است.