شعب بانک پاسارگاد در روزهای پایانی سال جاری و تعطیلات عید نوروز آماده خدمت‌‏رسانی به هم‌‏میهنان هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی و رفاه حال هم میهنان گرامی، همه شعبه‌‏های بانک در تهران و شهرستان‌‏ها از روز شنبه مورخ ۱۷ اسفندماه ۸۷ تا روز چهارشنبه مورخ ۲۸ اسفندماه ۸۷ به استثنای روزهای پنج‌‏شنبه، تعطیل و نیز روز سه شنبه مورخ ۲۷ اسفندماه ۸۷، تا ساعت ۱۹ به ارائه خدمات مختلف بانکی به هم میهنان گرامی می‌‏پردازند. این شعبه‌‏ها در روز پنج‌شنبه مورخ ۲۲ اسفند تا ساعت ۱۳ و در روز سه شنبه مورخ ۲۷ اسفند تا ساعت ۱۶:۳۰ مشغول خدمات‌‏دهی به مشتریان خواهند بود.

همچنین همه شعبه‌‏های بانک در تهران و شهرستان‌‏ها در روز پنج شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۷، از ساعت۷:۳۰ صبح الی ۱۶:۳۰پاسخگوی مراجعان عزیز هستند. شعبه‌‏های منتخب بانک پاسارگاد در تهران و شهرستان‌‏ها در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین ۱۳۸۸ نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ آماده ارائه خدمات بانکی به هم وطنان عزیز خواهند بود.

گفتنی است، دستگاه‌‏های خودپرداز شعبه‌‏های بانک پاسارگاد در تمام ساعات شبانه‌‏روز فعال هستند و مردم گرامی از لحاظ بهره‌‏مندی از خدمات بانکداری الکترونیک و تامین وجه نقد از دستگاه‌‏ها مشکلی نخواهند داشت.