گروه بازار پول- تعداد شعبه بانک اقتصاد نوین به عنوان گسترده‌ترین بانک خصوصی کشور به ۲۱۵ شعبه رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین، با راه‌اندازی دو شعبه فلکه تهرانپارس و چهار راه قنات دسترسی هم‌وطنان عزیز به خدمات نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش تسهیل شد.

در مراسم افتتاح این دو شعبه ناصر کریمی معاون نظارت بانک اقتصاد نوین، جمعی از مدیران ارشد این بانک، اهالی و کسبه مناطق تهرانپارس و دولت حضور داشتند.

بانک اقتصاد نوین با ۲۱۵ شعبه در سراسر کشور در حال حاضر بیشترین تعداد شعبه را در میان بانک‌های خصوصی در اختیار دارد که از این تعداد ۱۰۷ شعبه در تهران فعال هستند. این تعداد شعبه در تهران در میان بانک‌های خصوصی کشور بیشترین است. گستردگی مناسب شبکه شعب بانک اقتصاد نوین در تهران و سراسر کشور موجب شده مشتریان این بانک به سادگی به خدمت این بانک دسترسی داشته باشند.

شعبه فلکه اول تهرانپارس بانک اقتصاد نوین به آدرس تهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان شهید برادران قانع از روز یک شنبه ۱۱ اسفند ماه آماده ارائه خدمت به کسبه و اهالی این منطقه و سایر مشتریان است.

همچنین شعبه چهار راه قنات این بانک نیز به آدرس: خیابان دولت، پلاک ۵۲۷ از روز ۱۱ اسفند آماده ارائه خدمت به اهالی این منطقه و مشتریان بانک اقتصاد نوین است.