بازپرداخت تسهیلات 8 میلیونی مسکن 5 ساله  است
مدیرعامل بانک مسکن گفت: ثبت نام پرداخت تسهیلات هشت‌میلیون تومانی به واحدهای مسکونی نیمه‌تمام در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها از روز گذشته 10 اسفندماه اجرایی و آغاز می‌شود.

حسن کاری افزود: وام 8میلیون تومانی برای واحدهای مسکونی نیمه‌تمام در تهران با استقبال متقاضیان مواجه شد و قرار بر این شد، این طرح از دهم اسفند برای ‌کل کشور اجرایی شود.
مدیرعامل بانک مسکن خاطرنشان کرد: به‌دنبال اجرایی شدن سیاست اعطای هشت‌میلیون تومان تسهیلات به واحدهای نیمه‌تمام تهران، بانک مسکن بر آن شد تا از دهم اسفندماه امسال، این برنامه را در دیگر استان‌ها اجرایی کند.
کاری افزود: بنا‌بر‌این متقاضیانی که واحد مسکونی آنها حداقل 60درصد پیشرفت فیزیکی دارد، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک مسکن، به نشانی www.bank-maskan.ir، فرم درخواست را تکمیل کنند.
به گفته مدیرعامل بانک مسکن، وام هشت‌میلیون تومانی، در استان‌های کشور به ۱۰هزار واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.
کاری در خصوص بازپرداخت تسهیلات طرح فجر خاطرنشان کرد: دوره ساخت، یک سال و مدت بازپرداخت، چهار سال تعیین شده که در کل، پنج‌سال برای بازپرداخت این طرح در نظر گرفته شده است.

متقاضیان تسهیلات فجربرای تشکیل پرونده فرصت دارند
تمامی متقاضیان دریافت تسهیلات طرح فجر بانک مسکن در استان تهران که در مدت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم درخواست اقدام کرده‌اند، می‌توانند علاوه بر سال آتی تا پایان وقت اداری ۲۸ اسفندماه نیز به شعب بانک مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک و تشکیل پرونده دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مسکن، شعب این بانک تا پایان وقت اداری 28 اسفندماه سال‌جاری و همچنین در سال 1388 نیز آماده پاسخگویی به مشتریان و دریافت مدارک مربوط به اعطای این تسهیلات می‌باشند.
همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مسکن طی گزارش دیگری از آغاز مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات ۸۰میلیون ریالی بانک مسکن- طرح فجر- در استان‌ها خبر داد. در این گزارش آمده است، متقاضیان دریافت این تسهیلات که واحدهای مسکونی آنها حداقل ۶۰درصد و حداکثر ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند، می‌توانند از ۱۰ تا ۱۷ اسفندماه با مراجعه به سایت بانک مسکن به آدرس bank- maskan.ir.اwww
فرم درخواست را تکمیل و برای پیگیری مراحل بعدی کد رهگیری خود را دریافت کنند.
بر اساس این گزارش، بانک مسکن در راستای تحقق اهداف بانک و به منظور رونق بخشیدن به ساخت‌وساز در کشور و کمک به اتمام ساخت ۱۰هزار واحد نیمه تمام در شهرستان‌ها اقدام به پرداخت این تسهیلات می‌نماید.
با اعلام خبر پرداخت تسهیلات 80میلیون ریالی بانک مسکن به واحد‌های نیمه تمام در استان تهران متقاضیان 15هزار واحد مسکونی به منظور دریافت این تسهیلات ثبت نام کردند.