گروه بازار پول- بانک پاسارگاد در پاسخ به درخواست‌های بی‌شمار هموطنان گرامی خارج از کشور، امکان افتتاح حساب برای این افراد را در بانک پاسارگاد فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی، مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل با اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد امکان افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی/ ارزی، سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ریالی، سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت ریالی (ویژه ۴ماهه، یک ساله الی ۵ ساله) و سپرده مدت‌دار ارزی (یک ماهه، ۳ماهه، ۶ماهه و ۱۲ماهه) را برای ایرانیان مقیم خارج از کشور فراهم کرده است. وی ادامه داد: هریک از ایرانیان مقیم خارج از کشور قادر خواهند بود با استفاده از نمونه وکالتنامه‌ای که بر روی سایت بانک پاسارگاد به نشانی www.bankpasargad.com موجود است، جهت افتتاح حساب اقدام کنند. رفیعی در پایان تصریح کرد: کلیه اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بر روی سایت بانک پاسارگاد موجود است. همچنین هم‌میهنان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه افتتاح حساب جهت ایرانیان مقیم خارج از کشور با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ تماس حاصل کنند.

بانک پاسارگاد امیدوار است با ارائه انواع خدمات بانکی به هم‌میهنان گرامی، در داخل و خارج از کشور، رسالت خود را به عنوان یک بانک مردمی انجام داده و آنچه را که شایسته ایرانیان است به آنها عرضه کند.