گروه بازار‌پول- به میمنت سی‌امین سالگرد شکوفایی انقلاب اسلامی و به مناسبت فرارسیدن سال نو از تاریخ ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری لغایت ۳۱ فروردین ۱۳۸۸ از دارندگان پایانه‌های فروش بانک پاسارگاد، هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، احمد وادی‌دار عضو هیات‌مدیره بانک ضمن اعلام خبر فوق گفت: از پذیرندگان پایانه‌های فروش (POS) بانک پاسارگاد در سطح کشور در تراکنش‌های مربوط به دارندگان کارت‌های شبکه شتاب هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌شود و مبالغ این کارمزدها در پایان دوره به حساب آنها برگشت داده خواهد شد.

وی اظهار داشت پذیرندگان برتر پایانه‌های فروش در کلیه فروشگاه‌های کشور در اولین جشنواره بزرگ خانواده پاسارگاد در اردیبهشت ماه سال ۸۸ برگزار می‌شود بر مبنای بیشترین فروش پایانه‌ها جوایز ارزنده‌ای دریافت خواهند کرد. همچنین به دارندگان کارت‌های بانک پاسارگاد و نیز سایر بانک‌ها که بیشترین تعداد خرید را در پایانه‌های فروش این بانک دارند، جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

وادی‌دار در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما از این حرکت توسعه فعالیت‌های بانکداری الکترونیک و استفاده بیشتر مردم از کارت به جای پول نقد است که علاوه بر حفظ بهداشت عمومی و افزایش عمر اسکناس، ایمنی و امنیت بیشتر مالی مردم عزیز کشور را به همراه خواهد داشت.