یک عضو کمیته قوه مقننه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به جلسات هفتگی این کمیته از مصوبات آن مبنی بر بازپرداخت معوقات بانکی خبر داد.

عزت‌الله یوسفیان، نماینده آمل در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اینکه این مصوبات را برای تمامی‌صاحبنظران اقتصادی داخل و خارج از مجلس ارسال کرده‌اند، افزود: ما خواستار ارائه نظرات کارشناسی این صاحبنظران برای ساماندهی مصوبات خود در زمینه بازپرداخت معوقات بانکی هستیم تا به عنوان نظر نهایی این کمیته به ستاد مرکزی مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه دهیم.

وی با اشاره به عضویت سران سه قوه در این ستاد ادامه داد: پس از ارائه مصوبات کمیته قوه مقننه به ستادمرکزی مبارزه با مفاسد اقتصادی، از دولت خواهیم خواست تا این مصوبات را در قالب لایحه‌ای به مجلس ارائه داده و ما آن را در قوه مقننه به عنوان یک قانون دائمی‌به تصویب برسانیم.یوسفیان همچنین از جلسات یک هفته درمیان سران سه قوه برای بررسی مفاسد اقتصادی سخن گفت وافزود: در این جلسات سیاست گذاری لازم برای مبارزه با این نوع مفاسد مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.گفتنی است ریاست کمیته قوه‌مقننه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برعهده حسن ابوترابی فرد است و دبیری آن را علیرضا زاکانی برعهده دارد. غلامرضا مصباحی مقدم، عزت الله یوسفیان و محمد ابراهیم نکونام از دیگر اعضای این کمیته هستند.