گروه بازار پول- بانک ملی در نمایشگاه دستاوردهای ۳۰ساله سازمان‌ها (سیمرغ) به متقاضیان استفاده از خدمات اینترنتی (سبا)، دستگاه رمزگیر الکترونیک رایگان و با فعال‌سازی فوری، ارائه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، قیمت این دستگاه در حالت عادی ۱۶۵ هزار ریال است که متقاضی دریافت خدمات سبا (سیستم بانکداری اینترنتی) در حالت معمولی، هفت روز پس از تکمیل فرم‌های مربوطه و ارائه کد رهگیری به شعبه، دستگاه رمزگیر الکترونیک را دریافت کرده که ۱۰ روز بعد نیز این دستگاه فعال می‌شود.

صرفه‌جویی در وقت و انرژی و انجام امور بانکی مختلف در منزل یا محل کار- از طریق اینترنت- مهمترین ویژگی سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملی است.

دستگاه رمزگیر الکترونیک نیز با دادن رمزهای امنیتی لحظه‌ای و متناوب به مشتریان، امکان انجام امور بانکی نظیر اطلاع از وضعیت حساب‌ها، انتقال وجه، پرداخت قبوض و... را برای آنها فراهم می‌کند.

گفتنی است؛ کارشناسان بانک ملی حاضر در نمایشگاه مذکور که از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای ۲۱ الی ۲۵ بهمن ماه جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود، در غرفه این بانک

علاوه بر ارائه این سرویس، نسبت به آموزش و مشاوره مشتریان درخصوص خدمات بانکی به‌ویژه بانکداری الکترونیک اقدام می‌کنند.

لازم به ذکر است، غلامرضا حیدری کردزنگنه، رییس هیات‌عامل سازمان خصوصی‌سازی نیز از جمله بازدیدکنندگان از غرفه بانک ملی در روز اول این نمایشگاه بود که یک دستگاه رمزگیر الکترونیکی نیز به وی اهدا شد.