مدیرعامل بانک ملت اظهار کرد: دانشگاه‌ها محل مناسبی برای هزینه کرد و سرمایه‌گذاری منابع نظام بانکی به شمار می‌روند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر علی دیواندری در مراسم افتتاح شعبه دانشگاه آزاد واحد قزوین با اشاره به تحصیل ۲۵هزار دانشجو در این دانشگاه گفت: توجه به نخبگان و آماده‌سازی فضاهای لازم برای پیشرفت آنان امری ضروری است که بانک ملت نیز در این مسیر گام‌های بزرگی برداشته است.

وی با بیان این نکته که استان قزوین در سال‌های گذشته روند روبه رشدی داشته و هر سال گام‌های مهمی را در راستای رشد و پیشرفت خود برداشته است، افزود: بانک ملت در استان قزوین بیش از حد تعیین شده، تسهیلات داده است و این موضوع نشان می‌دهد که جای کار در این استان بسیار است و نیاز استان به منابع مالی بالا است، بنابراین باید به روش‌های مختلف، سرمایه‌گذاران جذب این استان شوند. مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که این بانک در پروژه‌های بزرگی در استان قزوین همچون احداث مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و ساخت شرکت‌های تولیدی سرمایه‌گذاری و مشارکت کرده است، تاکید کرد: اجرای پروژه‌های مذکور سبب ایجاد اشتغال، ایجاد فضای کارآفرینی و خلاقیت و ارائه خدمات هر چه بیشتر به مردم استان شده است.

وی حرکت در راستای رشد، انتخاب مسیرهای دشوار برای رسیدن به مقصد، ریسک‌پذیری با شناخت، اهل عمل بودن، تمرکز روی فرصت‌ها برای پیشرفت و اعتماد به زیردستان و تفویض اختیار به آنان را از ویژگی‌های روسای موفق شعب بانک‌ها عنوان و اظهار کرد: موفقیت یک جریان دائمی است و یک رود خروشان هیچ گاه خسته نمی‌شود، زیرا زیبایی رود به جوش و خروش آن است.

دکتر دیواندری به اهمیت بازاریابی در بانک‌ها نیز اشاره کرد و گفت: بازاریابی دارای دو وجه منابع و مصارف است و نباید صرفا روی منابع تمرکز کرد.

وی بهترین مشتریان را مشتریانی ذکر کرد که از بانک‌ تسهیلات دریافت می‌کنند و با برنامه‌ریزی به موقع آن را بازپرداخت می‌‌کنند که پیدا کردن چنین مشتریانی برای هر بانک بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، بنابراین بانک‌ها نباید صرفا در پی جذب سپرده‌گذار باشند.

عضو هیات مدیره بانک ملت هم اظهار کرد: این بانک چند سالی است که به عنوان یک بانک پیشرو، ارتباط خود را با سازمان‌های پیشرو در کشور بیشتر کرده است.