گروه بازار پول- روابط عمومی بانک مسکن از پرداخت ۸۰میلیون ریال تسهیلات ساخت مجتمع به واحدهای نیمه‌تمام خبر داد.

بر اساس این گزارش، بانک مسکن به مناسبت دهه مبارکه فجر و در راستای تحقق اهداف بانک به منظور رونق بخشیدن به ساخت‌وساز در کشور و کمک به اتمام ده‌هزار واحد نیمه‌تمام در استان تهران، به آن دسته از متقاضیانی که دارای واحدهای نیمه تمام هستند تا سقف ۸۰میلیون ریال تسهیلات ساخت در چارچوب عقد مشارکت واقعی بر اساس نرخ بازده مورد انتظار بانک برای هر واحد مسکونی پرداخت می‌کند.

طول دوران مشارکت در این تسهیلات حداکثر یک سال بوده که در صورت تبدیل آن به فروش اقساطی مدت بازپرداخت تسهیلات ۴ سال تعیین گردیده است.

این گزارش حاکی است، داشتن یا افتتاح حساب نزد بانک مسکن و قابل ترهین بودن ملک از جمله شرایط اعطای تسهیلات ساخت ۸۰میلیون ریالی بانک مسکن می‌باشد که در صورتی به متقاضی پرداخت می‌شود که پروژه وی حداقل ۶۰درصد (یا در مرحله گچ و خاک) و حداکثر ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و متقاضی بتواند با استفاده از این تسهیلات پروژه خود را تکمیل نماید.

متقاضیان استفاده از این تسهیلات می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۵بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir فرم درخواست را تکمیل و برای پیگیری مراحل بعدی کد رهگیری خود را دریافت نمایند.

لازم به یادآوری است اعطای تسهیلات طبق مقررات بانک صرفا به مالکین مقدور می‌باشد و تکمیل این فرم و درخواست تسهیلات هیچ گونه تعهدی را برای بانک به منظور پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند.

ضمنا چنانچه تعداد درخواست‌ها بیش از ده‌هزار واحد باشد،اولویت اعطای این تسهیلات با متقاضیانی است که تعداد واحد مرکزی داشته باشند.

همچنین متقاضیان می‌توانند در صورت هر گونه ابهام و کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک مسکن با شماره تلفن ۱۸۳۰تماس حاصل نمایند.