گروه بازار پول- مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر در نخستین همایش تحول مدیریت کشور در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ به عنوان مدیر موفق برگزیده شد.

احمد شفیع‌زاده، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر در نخستین همایش تحول مدیریت کشور در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ که دوم بهمن ۸۷ در محل سالن تلاش وزارت کار و امور اجتماعی برگزار شد به عنوان مدیر موفق، برگزیده و لوح تقدیر دریافت کرد.

در این همایش تعدادی از مدیران کشور به عنوان مدیران ماندگار و مدیران موفق اعلام شدند.

سید علینقی خاموشی (رییس اتاق بازرگانی ایران)، مسعود تهرانچی (ارائه‌کننده طرح کانون ویژه عدالت یا همان شورای حل اختلاف) و خداداد قبادی (رییس کمیسیون تحول اداری) از جمله مدیران ماندگار کشور برگزیده و اعلام شدند. دکتر احمد شفیع‌زاده به عنوان یکی از مدیران موفق کشور، در حال حاضر مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر است. لازم به ذکر است موسسه مالی و اعتباری مهر بیش از ۷۰۰ شعبه دارد.

همچنین در همایش فوق مهندس علی کامیار، معاون امور مجلس وزارت رفاه و تامین اجتماعی با بیان اینکه یکی از آسیب‌های پیش رو تغییرات مکرر بدون حساب و کتاب در مدیریت‌ها است افزود: این موضوع علاوه بر تزلزل جایگاه مدیران یک آسیب جدی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: مدیران در برابر کارهای بزرگی که انجام می‌دهند با کوچک‌ترین خطایی مجازات می‌شوند. همچنین گاهی اوقات دیده می‌شود مدیری که فرد موفقی نبوده به جایگاه بالاتری می‌رسد.

وی ادامه داد: عدم اطلاع‌رسانی صحیح به مردم جهت آشنایی با عملکرد مدیران از دیگر آسیب‌های پیش رو به شمار می‌رود. چراکه در حال حاضر بیش از ۹۰درصد مردم معتقدند مدیران در انتخاب نیروهایشان پارتی‌بازی می‌کنند، در حالی که مدیران این گونه عمل نمی‌کنند.

وی اظهار داشت: در برنامه سوم توسعه در بحث مدیریت در پیش‌نویس، ماده‌ای درباره اصلاح مدیریت آماده شده بود که در روند بررسی، آن ماده لاغرتر شد به طوری که وقتی به مجلس رسید دیگر از این ماده خبری نبود و متاسفانه کسی هم از آن دفاعی نکرد.