گروه بازارپول- روابط‌عمومی موسسه مالی و اعتباری قوامین در جشنواره علمی برترین‌های روابط‌عمومی کشور مقام برتر را در بخش پژوهش‌های ارتباطاتی کسب کرد.

در چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی که با حضور دکتر الهام، وزیر دادگستری و مدیر اطلاع‌رسانی دولت، آقای قالیباف شهردار تهران و بیش از ۱۵۰ واحد ارتباط عمومی از سراسر کشور و همچنین اساتید و متخصصان بین‌المللی در محل همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، روابط‌عمومی موسسه مالی و اعتباری قوامین موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس ویژه پژوهش‌های ارتباطی شد.

این گزارش حاکی است در آغاز این گردهمایی که با همکاری انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی و با محوریت نقش روابط‌عمومی در ارتقای سرمایه اجتماعی برگزار شد پس از قرائت پیام دکتر احمدی‌نژاد ریاست جمهوری اسلامی ایران که توسط دکتر الهام انجام گرفت، از روابط‌عمومی‌های برتر کشور تجلیل به عمل آمد و روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری قوامین رتبه برتر را کسب کرد و موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر از دست مدیر اطلاع‌رسانی دولت شد.

برپایه همین گزارش، در این سمپوزیوم دو روزه که مسوولان و کارشناسان روابط‌عمومی نیز حضور داشتند از دوستداران فعال در بخش روابط‌عمومی نیز تقدیر به عمل آمد که در این میان لوح تقدیر و تندیس ویژه توسط دکتر قالیباف به روابط‌عمومی موسسه مالی و اعتباری قوامین اهدا شد.