گروه بازارپول- برای نخستین بار برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر از طریق بیمه نوین تحت پوشش خدمات بیمه‌ای این شرکت قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه نوین، چهار برگزیده بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر از شرکت بیمه نوین بیمه‌نامه عمر دریافت می‌کنند.

حسین مسافر آستانه، دبیر جشنواره تئاتر فجر، با اشاره به اینکه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در سال‌جاری با حمایت و پشتیبانی شرکت بیمه نوین برگزار خواهد شد، گفت: خوشبختانه در سال‌جاری توانسته‌ایم نظر شرکت بیمه نوین را برای اسپانسرینگ این جشنواره جلب نماییم که با حمایت‌های ویژه این شرکت از هنرمندان، چهار هنرمندی که در جشنواره تقدیر می‌شوند بیمه عمر خواهند شد.

همچنین این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامیان این جشنواره در این نشست، توسط دبیرخانه این جشنواره معرفی شد.براساس گزارش روابط‌عمومی بیمه نوین، این شرکت پیش از این نیز با اهدای بیمه‌نامه‌های گوناگون به تعداد قابل توجهی از هنرمندان در عرصه‌های سینما، تئاتر، تلویزیون و موسیقی برگزاری جشن‌ها و حمایت مالی و معنوی از جشنواره‌های مختلف هنری، اقداماتی را در جهت حمایت از هنرمندان کشور برداشته است.

براساس این گزارش، شرکت بیمه نوین به منظور حمایت مالی و معنوی از هنرمندان عرصه تئاتر کشور، طی توافقنامه‌ای که با اداره کل هنرهای نمایشی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد کرده است، متعهد به زیر پوشش قرار دادن چهار برگزیده بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر شده است.