گروه بازار پول- اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری بانک صادرات در طرح‌های زیربنایی کشور از ۲۸ دی ماه از طریق شعب منتخب این بانک در سراسر کشور با سود علی‌الحساب سالانه ۱۹‌درصد عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران در راستای جلب رضایت مشتریان توسعه سرمایه‌گذاری، حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و بر اساس مجوز بانک مرکزی از روز شنبه هفته آینده مورخ ۲۸ دی ماه ۸۷ فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری عام بانک صادرات آغاز و به مدت ۵ روز کاری ادامه می‌یابد.

بر اساس این گزارش، سود اوراق گواهی سپرده بانک صادرات ایران علی‌الحساب سالانه ۱۹‌درصد معاف از مالیات و محاسبه سود آن به صورت روزشمار است که به صورت هر ماه یک بار پرداخت می‌شود.

همچنین اوراق گواهی سپرده این بانک که در مبالغ ۲، ۵، ۱۰، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون ریالی تهیه شده است، یک ساله بی نام و قابل انتقال به غیر و بازخرید اوراق با نرخ ۱۶‌درصد در هر زمان توسط شعبه عرضه کننده طبق شرایط مقرر امکان پذیر است.

پرداخت اصل و سود اوراق گواهی سپرده توسط بانک صادرات ایران تضمین و در صورت بالاتر بودن سود قطعی اوراق نسبت به سود علی‌الحساب پرداخت شده، مابه‌التفاوت حاصل پس از تایید صورت‌های ملی و مجمع بانک محاسبه و پرداخت خواهد شد.