گروه بازار پول- در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره سینمایی فیلم پروین اعتصامی بر حضور بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، جشنواره سینمایی فیلم پروین اعتصامی به عنوان فرصتی برای اعتلای فرهنگ غنی ایرانی، مورد توجه بانک اقتصادنوین قرار گرفت تا این بانک بتواند در این راه گامی هر چند کوچک بردارد.

بانک اقتصادنوین در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی خود که بر پایه بیشترین ارزش آفرینی‌ها برای مشتریانش است، حرکت در بستر فرهنگی و هنری را نیز در کنار صدها طرح نوین بانکی ارزش‌آفرین به عنوان روشی نو در عرصه پر رقابت بانکداری برگزیده است، این رویکرد، بانک اقتصادنوین را مصمم کرده است با توجه به حجم فعالیت‌هایش در عرصه پولی کشور در عرصه‌های فرهنگی و هنری نیز موثر واقع شود.

بانک اقتصادنوین با عنایت به این موضوع که توجه به عرصه‌های فرهنگی صرفا وظیفه نهادها و سازمان‌های فعال در این حوزه نیست و حمایت از این بخش برعهده کل جامعه است در این عرصه‌ها حضور چشمگیری داشته است.

بر اساس این گزارش بانک اقتصادنوین بر این امید است که بتواند با حضور در عرصه‌های فرهنگی و هنری به عنوان پل ارتباطی میان اقتصاد و هنر نقش موثری ایفا کند.

بانک اقتصادنوین به عنوان تنها نماینده بخش خصوصی در جشنواره سینمایی فیلم پروین اعتصامی حضور داشت که این حضور مورد استقبال فعالان این عرصه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش حدود ۴۰۰ فیلم در این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت که آثار برتر در بخش‌های نیلوفر زرین، قاب سبز، نگاه انسانی، نیلوفر سیمین و پرتره معرفی شدند.

آثار برتر و برگزیدگان چهارمین جشنواره فیلم «پروین اعتصامی» در مراسم اختتامیه این جشنواره که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، معرفی شدند، ضمن اینکه مراسم بزرگداشت ژاله علو و جمشید مشایخی از دیگر برنامه‌های اختتامیه چهارمین جشنواره سینمایی فیلم پروین اعتصامی بود.

محمدرضا جعفری‌جلوه معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناصر باکیده، محمدرضا اصلانی، علی معلم، دکتر پورحسینی، کمال تبریزی، رخشان بنی‌اعتماد، فاطمه معتمدآریا، محمدعلی کشاورز، حبیب رضایی، علیرضا سجادپور، مرتضی احمدی، مجید جوزانی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

چهارمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی از ۳۰ آذر تا ششم دی در تهران برگزار شد.