حمایت موسسه مالی و اعتباری قوامین از فعالیت‌های فرهنگی

گروه بازار‌پول- همزمان با محرم‌الحرام و شهادت حضرت سیدالشهداء (ع)، نمایشگاه عکس یاران حسین (ع) با حمایت موسسه مالی و اعتباری قوامین در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی موسسه مالی و اعتباری قوامین در این جشنواره عکاسان برجسته کشور نسبت به ارسال آثار خود در خصوص عزاداری سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش اقدام نمودند که این آثار در کانون فرهنگی کودکان و نوجوان در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت و طی مراسمی با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا و مدیرعامل موسسه قوامین از برگزیدگان آثار برتر تجلیل به عمل آمد.

احمدرضا خطیبی مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری قوامین در حاشیه برگزاری این همایش گفت: موسسه قوامین همواره تلاش داشته و دارد تا با حضور در رویدادهای بزرگ فرهنگی دین خود را به ارزش‌های اجتماعی ایفا نماید. یادواره شهدا عکس یاران حسینی (ع) که توسط بنیاد تعاون ناجا انجام پذیرفت نیز از این دسته است.

وی افزود: جشنواره عکس یاران حسین (ع) با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره سالار شهیدان کربلا امام حسین (ع) و یاران با وفایش و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی در کشور برگزار شد که به طور قطع می‌تواند نقش بسیار مهمی در اهداف فرهنگی و انقلابی در جامعه و نیز تشویق و ترغیب هنر عکاسی در راستای برنامه‌های ارزشی باشد.

بنابراین ما هم با تاکید بر همین امر حمایت مالی از این جشنواره را در دستور کار خود قرار دادیم و اعتقادمان هم صرفا حضور ارزشی در این رخداد مهم فرهنگی بود.

احمدرضا خطیبی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری موسسه قوامین همچنین در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی کشور از جمله جشنواره فیلم پلیس، مشارکت در فیلم‌های ارزشی که به دفاع مقدس می‌پردازد و جشنواره فیلم جم (جوانه‌های مقاومت) حضور داشته است.