گروه بازار پول- برندگان طرح پاییزه هدیه ملت مربوط به پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت و دارندگان کارت‌های عضو شتاب از طریق قرعه‌کشی مشخص شدند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، طرح پاییزه هدیه ملت با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کارت‌های بانکی و پایانه‌های فروشگاهی از ابتدای شهریور ماه سال جاری تا پایان آبان ماه به مدت سه ماه به اجرا درآمد و تمامی کارت‌های عضو شتاب استفاده‌کننده از پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

در این طرح، ۸۰ جایزه ۱۰میلیون ریالی و ۲۲۰ جایزه چهارمیلیون ریالی به دارندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت اختصاص پیدا کرد و دارندگان کارت‌های بانکی استفاده کننده از این پایانه‌ها نیز از یک‌هزار جایزه ۷۵۰هزار ریالی این بانک بهره‌مند شدند. در قالب طرح پاییزه هدیه ملت، به ازای هر یکصدهزار ریال خرید با استفاده از کارت‌های بانکی روی پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت، یک امتیاز به دارنده کارت و به ازای هر یکصدهزار ریال در هر تراکنش روی این پایانه‌ها یک امتیاز به پذیرنده تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش، دومیلیارد و ۴۳۰میلیون ریال جوایز طرح هدیه ملت میان تمامی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت و دارندگان کار‌ت‌های بانکی که حداقل امتیاز را کسب کردند با استفاده از سیستم‌ گوی و گردونه و رایانه قرعه‌کشی شد.