شعب بانک کشاورزی یکپارچه شد

گروه بازار پول - با اتصال شعبه مرکزی بانک کشاورزی به عنوان آخرین شعبه، جمعا ۱۸۶۶ شعبه این بانک به سیستم یکپارچه (on line) مهرگستر تجهیز گردیدند.

به گزارش روابط عمومی؛ به همین مناسبت در مراسمی که با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات مرکزی و جمعی از کارکنان حوزه بانکداری الکترونیک روز شنبه ۳۰ آذر ماه سال جاری در ساختمان مرکزی بانک برگزار شد، فاز اول پروژه بانکداری متمرکز بانک کشاورزی (مهرگستر) به پایان رسید.

براساس این گزارش؛ دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه کارکنان برای نصب و راه‌اندازی این نظام گفت: نظام بانکداری مهرگستر در بانک کشاورزی بستری است که فعالیت‌های آینده این بانک را متحول خواهد ساخت.

وی در ادامه به نقش IT در افزایش توان رقابتی بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: نظام مهرگستر با فراهم کردن بستر ارتقای نوآوری در خدمات بانکی بانک کشاورزی توان رقابتی بانک را افزایش می‌دهد، از اینرو همکاران حوزه بانکداری الکترونیک در سطح کشور باید راه‌های ایجاد نوآوری توسط نظام مهرگستر و فرصت‌هایی که در این مسیر وجود دارد را شناسایی و از طریق بهبود عملکرد، افزایش اثر بخشی و کارایی معرفی خدمات و کالاهای جدید برای مشتریان به این موضوع بپردازند.

مدیر عامل بانک با بیان تعامل نزدیک حوزه‌های مختلف بانک اعم از اعتبارات، تجهیز منابع و ... به نظام مهرگستر، بر نقش اساسی و محوری حوزه بانکداری الکترونیک تاکید کرد.

وی تصریح کرد ؛ اولویت کاری در نظام مهرگستر خواسته‌های مشتریان است و هرفرصت، ابزار و روشی که در این نظام برای جلب نظر مشتریان و خدمت رسانی به آنان ایجاد شود، نشانگر اثر بخشی نظام مهرگستر است.

این گزارش می‌افزاید؛ در این مراسم مهندس داور ماهیکار و حشمت الله نظری اعضای هیات مدیره بانک پیرامون نظام مهرگستر سخنانی را ایراد کردند و مسعود آتشی مدیر امور رایانه‌ای و بانکداری الکترونیک، گزارش جامعی از مراحل مختلف این پروژه ارائه داد.

مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک به همراه تنی چند از مدیران امور از شعبه مرکزی به نمایندگی از شعب کل کشور بازدید کردند.