افتتاح همزمان دو شعبه جدیدموسسه مالی و اعتباری سینا

گروه بازارپول- دوشعبه جدید موسسه مالی و اعتباری سینا همزمان در مناطق نیروی هوایی و ناز‌ی‌آباد تهران گشایش یافت. مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا در مراسم گشایش این دو شعبه گفت: موسسه مالی و اعتباری سینا در راستای گسترش خدمات خود به هموطنان تا پایان امسال ۱۵ شعبه دیگر در تهران افتتاح خواهد کرد. دکتر عبدالناصر همتی همچنین از بهینه‌سازی ۱۸۰ شعبه این موسسه در دو سال گذشته خبر داد و گفت: تمامی شعب موسسه مالی و اعتباری سینا تا پایان سال بهینه‌سازی خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این موسسه تصریح کرد: با اقدامات اساسی که در دو سال اخیر با اتکا به نیروهای جوان و کارآزموده در موسسه مالی و اعتباری سینا صورت گرفت، ضمن جبران عقب‌ماندگی‌ها در این موسسه نشان داده شده که با اعتماد به این نیروها می‌توان گام‌های اساسی در راستای به ثمر نشستن فعالیت‌ها برداشت که پیاده‌سازی سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک در موسسه سینا از جمله این اقدامات بود که در کمترین زمان و با کمترین خطا اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون فعالیت‌های اصلاحی در موسسه مالی و اعتباری سینا نهادینه‌شده و این موسسه در موقعیتی قرار گرفته که چاره‌ای جز پیمودن این راه ندارد.

دکتر همتی همچنین با اشاره به بسته‌شدن نماد این موسسه در بورس برای تعدیل EPS تصریح کرد: موسسه مالی و اعتباری سینا به‌رغم انجام همزمان اقدامات بزرگی چون بهینه‌سازی شعب و پیاده‌سازی سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک توانست بخش اعظم سود پیش‌بینی شده هر سهم خود برای سال‌جاری را تحقق بخشد و به همین دلیل روز گذشته نماد آن در بورس جهت تعدیل سود بسته شد.

وی همچنین از افزایش سرمایه ۳۳درصدی طی هفته آینده برای تحقق آخرین شرط صدور مجوز بانک سینا خبر داد.