گروه بازار پول- واحد DSH شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران طی مراسمی با حضور مهندس پیشرو رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل و صادقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک صنعت و معدن افتتاح شده و رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی این بانک، در این مراسم که روز دوشنبه ۲۵آذرماه امسال در محل مجتمع یاد شده در شهرستان اصفهان برگزار شد مدیرعامل بانک ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران اجرای این طرح آن را نشان‌دهنده تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق و صحیح اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل و کارشناسان شرکت دانست.

مهندس پیشرو در ادامه افزود: «هدف بانک صنعت و معدن حفظ روند فعالیت واحدهای تولیدی، ارتقای سطح تولید، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن سود و راندمان این واحدهاست.»

وی تصریح کرد: «نبوغ کارشناسان و متخصصان میهن اسلامی موجب شده تا به‌رغم موانع و مشکلاتی که کشورهای بزرگ صنعتی برای راه‌اندازی این واحدها در کشورمان به وجود آورده‌اند امروز شاهد آغاز به کار آن باشیم.»

یادآور می‌شود که شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران الکیل بنزن خطی (LAB) تولید می‌کند که ماده اولیه مواد شوینده است و راه‌اندازی خط DSH موجب بهبود کیفیت محصول، افزایش تولید و کاهش ضایعات و اثرات زیست محیطی آن می‌شود.

راه‌اندازی واحد DSH با ۳۰میلیارد ریال هزینه آغاز به کار کرده است و با فعالیت آن سالانه بیش از ۳میلیون دلار افزایش سودآوری نصیب اقتصاد کشورمان خواهد شد.