موسسه قوامین حامی جشنواره فیلم پلیس

گروه بازار پول - موسسه مالی و اعتباری قوامین تنها حامی مالی سومین جشنواره فیلم پلیس شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قوامین، احمدرضا خطیبی مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری قوامین در این خصوص گفت: موسسه قوامین در کنار اهداف اصلی خود که همانا ارائه خدمات بانکی به هموطنان و بالاخص تلاشگران عرصه نظم و امنیت است، همواره سعی داشته و دارد تا با حضور در رویدادهای بزرگ فرهنگی و با هدف حفظ فرهنگ و ارزش‌های اسلامی نقش ایفا کند.در همین راستا و صرفا براساس یک رسالت و نه صرفا نفع مالی در جهت حمایت از ایجاد و تحقق فعالیت‌های فرهنگی کشور گام برمی‌دارد و به همین منظور هم با حمایت مالی از سومین جشنواره فیلم پلیس تلاش کرد تا در این رویداد بزرگ فرهنگی کشور سهیم باشد.

وی افزود: به طور قطع برگزاری جشنواره فیلم پلیس که مجری اصلی آن نیروی پرافتخار انتظامی است فرصت مغتنمی است که پلیس پرقدرت ما بتواند در جهت مشارکت مردمی و نشان دادن گوشه‌ای از تلاش‌های فرزندان سبزپوش ایران اسلامی گام بردارد. در همین راستا موسسه قوامین که خود خدمتگزار حافظان نظم و امنیت است و شانی جز خدمتگزاری برای خود قائل نیست درصدد است سهمی هر چند کوچک در برگزاری هرچه مطلوب‌تر این رویداد بزرگ فرهنگی داشته باشد. مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری قوامین یادآور شد؛ جشنواره فیلم پلیس فرصتی است جهت پیوند سینما و پلیس و متعاقب آن ایجاد بستری مناسب به منظور جلب مشارکت مردمی در راستای انجام مطلوب ماموریت نیروی انتظامی به منظور تحقق امنیت اجتماعی در کشور، لذا نگاه ما به مقوله حساس سینمای پلیس یک نگاه کاملا واقع‌بینانه است که براساس معیارهای قانونی و در چارچوب وظایف نیروی انتظامی ترسیم شده است. از این رو امیدواریم این جشنواره که کارکرد ساماندهی و با اهداف بلند طراحی شده است به مقصود علمی و عملی خود برسد.احمدرضا خطیبی تصریح کرد: به طور قطع رسیدن به اهداف عالیه این جشنواره و تحقق اصولی که برای آن طراحی شده است، می‌تواند کمک بزرگی برای امنیت جامعه و انجام مطلوب ماموریت‌های ناجا و نیز جلب مشارکت عمومی در راستای انضباط اجتماعی باشد و لذا سینماگران ما، بایستی در ساخته‌های خود از سینمای پلیسی این موضوع را که بسیار دقیق، ظریف و در عین حال بااهمیت و مهم است مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری قوامین خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ارزش‌های اجتماعی، استفاده از ابزارهای نوین کشف جرم که خوشبختانه پلیس ما از آن بهره‌مند است. پرداختن به سوژه‌های انسانی و اخلاقی که در تحکیم امنیت جامعه مثمرثمر است و استفاده از الگو و مدل ملی و مذهبی از جمله موارد مهمی است که باید در سینمای پلیس به آن توجه شود تا اثری ماندگار شود و مورد استفاده جامعه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: استفاده ابزاری از پلیس و منفی جلوه دادن چهره و عملکرد آن در منظر مخاطبان قطعا ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکر پلیس تلاش‌گر خواهد زد و متعاقب آن در خطر انداختن امنیت جامعه را در پی خواهد داشت که این باید مورد توجه عزیزان سینماگر قرار گیرد.خطیبی در پایان یادآور شد: موسسه مالی و اعتباری قوامین افتخار دارد که خدمتگزار سبزپوشان همیشه سبز ایران است و به طور قطع در هر برنامه‌ای که بتواند قطره‌ای از تلاش‌های این عزیزان را منعکس کند، حضوری فعال خواهد داشت و این حضور را به مثابه افتخاری بزرگ برای خود می‌داند.