گروه بازار پول- رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت از تعیین سقف جوایز مطابق با بخشنامه بانک مرکزی برای برندگان سی و هشتمین دوره جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، فرزان عباسی با بیان این نکته که سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه، صرفا بر اساس نیات خیر و خداپسندانه نسبت به افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه اقدام می‌کنند، افزود: در پاسخ به این خیراندیشی، یک‌هزار جایزه نقدی ۲۵۰میلیون ریالی به عنوان جوایز ویژه جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه سال ۱۳۸۷ تعیین شده است.

وی با تاکید بر این نکته که تعیین جوایز نقدی، دست برندگان را در هزینه کردن آن باز نگه می‌دارد، خاطرنشان کرد: یک‌هزار جایزه نقدی ۲۰میلیون ریالی و یک‌هزار کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ یک‌میلیون ریال از دیگر جوایز این دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملت است.

مدیر روابط عمومی بانک ملت با اشاره به این نکته که تاکنون ۵۵۰هزار جایزه نقدی دیگر نیز برای اختصاص به سپرده‌گذاران جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: با انتخاب این نوع جوایز در جشنواره قرض‌الحسنه امسال و واریز آسان آن به حساب برندگان پس از انجام و تایید قرعه‌کشی، از بروز مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری می‌شود. وی زمان شروع جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت در سال جاری را روز اول اردیبهشت ماه سال ۸۷ ذکر کرد و گفت: در این راستا تمامی دوهزار و ۶۰۰شعبه و واحد این بانک در سراسر کشور مجهز شده و آماده افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه ریالی و ارزی برای متقاضیان به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز هستند.

به گفته عباسی، افرادی که در بانک ملت، حساب متمرکز دارند، می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت هم نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه به نام خود اقدام کنند.