رشد 421درصدی انتقال الکترونیکی وجوه در بانک ملی

گروه بازار پول- در نیمه اول امسال، انتقال وجه اینترنتی در بانک ملی از طریق سامانه سبا به نسبت نیمه دوم سال ۸۶، رشد ۴۲۱‌درصدی از نظر مبلغ را تجربه کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، مشتریان بانک ملی که به عضویت سیستم بانکداری اینترنتی (سبا) درآمده اند، در مدت مذکور بالغ بر پنج تریلیون و ۱۱۰میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال، انتقال وجه اینترنتی داشته‌اند و این در حالی است که در نیمه دوم سال ۸۶، این رقم حدود ۹۸۱میلیارد ریال بود.

از نظر تعداد تراکنش‌های انتقال وجه اینترنتی نیز، رشد ۲۹۳‌درصدی در شش ماه اول امسال در مقایسه با نیمه دوم سال گذشته حاصل شده است. در شش ماه دوم سال ۸۶، ۱۱۱هزار و ۴۷۳ مورد انتقال وجه اینترنتی انجام شد، در حالی که در نیمه اول امسال، این رقم به ۴۳۸هزار و ۴۷۲ مورد رسید.

صرفه جویی در وقت و انرژی و انجام امور بانکی مختلف در منزل یا محل کار- از طریق اینترنت- مهمترین ویژگی خدمت جدید بانک ملی است. بر اساس این گزارش، مشتریان بانک ملی در صورت تمایل به استفاده از این سرویس و دیگر مزایای سیستم بانکداری اینترنتی این بانک می‌توانند با مراجعه به گزینه بانکداری اینترنتی (سبا)در سایت بانک ملی به آدرس www.bmi.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام و در عین حال، ابهامات و سوالات خود در مورد این سیستم را از طریق شماره تلفن ۶۴۱۴-۰۲۱ (واحد ارتباطات مردمی ‌بانک ملی) مطرح کنند.