گروه بازار پول- با افتتاح شعبه سهروردی جنوبی بانک اقتصاد نوین، تعداد شعب گسترده‌ترین بانک خصوصی کشور به دویست شعبه رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، دکتر مرتضی شهید‌زاده معاون نظارت این بانک در مراسم افتتاح شعبه سهروردی جنوبی بانک اقتصاد نوین طی سخنانی گفت: با راه‌اندازی دویستمین شعبه بانک، دسترسی به خدمات بانک بیش از پیش تسهیل می‌شود.

دکتر شهیدزاده به اهمیت گسترش شبکه شعب این بانک اشاره کرد و گفت: بانک اقتصاد نوین در راستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان در کنار گسترش خدمات بانکی، گسترش شبکه شعب را نیز در دستور کار داشته است، به طوری که تاکنون ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است که راه‌اندازی این تعداد شعبه موجب شده مشتریان این بانک در اقصی نقاط کشور پهناورمان به خدمات بانک اقتصاد نوین دسترسی داشته باشند.

وی افزود: بر اساس برنامه تعداد شعب بانک اقتصاد نوین تا پایان سال به ۲۳۰شعبه می‌رسد.

وی در ادامه گفت: بانک اقتصاد نوین علاوه بر گسترش شعب، به عنوان بانک نوآور و خلاق نیز تاکنون خدمات مختلفی در حوزه‌های مختلف برای اولین بار در نظام بانکی کشور معرفی کرده است که طرح‌های رویش، فیروزه و عقیق از آن جمله است.

وی اظهار داشت: در حوزه بانکداری الکترونیکی هم خدمات بانک اقتصاد نوین نیز موجب رضایتمندی مشتریان این بانک و شبکه بانکی شده است که می‌توان به توسعه خودپردازدهای خارج از شعب و گسترش پایانه‌های فروشگاهی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش در مراسم افتتاح شعبه سهروردی جنوبی جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصاد نوین، کسبه و معتمدین محلی و مشتریان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

شعبه سهروردی جنوبی به عنوان دویستمین شعبه بانک اقتصاد نوین به آدرس تهران، خیابان سهروردی جنوبی، نبش کوچه مجیدی، پلاک ۷۱ از روز چهارشنبه ششم آذر ماه آماده ارائه خدمت به کسبه و اهالی این منطقه و سایر مشتریان است.