گروه بازار پول- بانک پارسیان در راستای گسترش شبکه شعب خود و خدمت دهی بهتر به مشتریان صدوهشتادمین شعبه خود را در تهران افتتاح کرد. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، سید آقایی مدیر امور شعب این بانک در مراسم افتتاح شعبه

سه راه ضرابخانه گفت: ایجاد تنوع در خدمات و بسترسازی برای خدمت‌دهی سریع‌تر به مشتریان از اولویت‌های بانک پارسیان است و این بانک تلاش می‌کند همچنان پاسخگوی نیازها و انتظارات مشتریان کنونی و آتی این بانک باشد. وی با تاکید بر این که استفاده از دانش روز بانکی، فناوری‌های نوین و ارتقای کیفی خدمات همواره مورد توجه دست‌اندرکاران بانک پارسیان بوده، تاکید کرد: ما مشتری را سرمایه اصلی سازمان می‌دانیم و اعتماد آنان را ارج نهاده، تلاش می‌کنیم که با توجه به امکانات موجود و به بهترین وجهی پاسخگوی خواسته‌های آنان باشیم.

وی با اشاره به سهم قابل توجه بانک پارسیان از سپرده‌ها و تسهیلات پرداخت شده نظام بانکی کشور، گفت: بانک پارسیان هم‌اکنون درمیان بانک‌های خصوصی از بیشترین حجم منابع سپرده‌ای و بیشترین میزان تسهیلات اعطایی برخوردار است و می‌کوشد در مسیر تثبیت و ارتقای جایگاه خود قدم بردارد.

وی جذب کارکنان مجرب و کارآزموده و جوانان نوجو و تلاشگر از سوی بانک پارسیان را در راستای توسعه هر چه بیشتر کمی و کیفی بانک ارزیابی کرد و گفت: بانک پارسیان در کمتر از یک دهه فعالیت،‌ نیروهای جوان وکیفی فراوانی را تربیت کرده و تعدادی از این جوانان در سمت‌های مهمی همچون معاونت شعبه مشغول خدمت هستند و در ایام آتی تعدادی از این جوانان در سمت ریاست شعبه نیز مصدر خدمت به بانک و ذی‌نفعان خواهند بود.