گروه بازار پول- بانک تجارت رتبه اول را در ارائه خدمات سامانه ساتنا به مشتریان نظام بانکی به دست آورده و نزدیک به نیمی از کل دستور پرداخت‌های مشتریان بانک‌ها در قالب این سامانه از طریق شعب بانک تجارت صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت و مطالب آمار ارائه شده از سوی اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی، در هفته پایانی آبان ماه بیش از ۳۴۳۵بار انتقال وجه از طریق سامانه ساتنا در شعب بانک تجارت به ثبت رسیده و این بانک توانسته است با اختلاف قابل توجه نسبت به سایر بانک‌ها رتبه نخست را در ارائه خدمات کاملا الکترونیک ساتنا در سیستم بانکی به دست آورد. این در حالی است که در همین مدت مجموع تراکنش‌های ثبت شده سامانه ساتنا در بانک‌های دولتی و خصوصی کشور ۷۸۷۵فقره بوده است. در ادامه این خبر آمده است: طی ماه‌های گذشته دوره‌های آموزشی توجیهی برای کارکنان شعب بانک تجارت جهت ارائه مطلوب خدمات ساتنا برگزار شده است.

همچنین یک بخش ویژه نیز در وب‌سایت این بانک جهت اطلاع‌رسانی به هموطنان در خصوص چگونگی استفاده از خدمات ساتنا ایجاد شده است. در حال حاضر مشتریانی که دارای هر نوع حساب در بانک تجارت باشند می‌توانند از طریق مراجعه به شعبه و تکمیل فرم مربوطه، دستورانتقال وجه از حساب خود در هر یک از بانک‌های عضو شتاب را صادر نمایند. چنانچه مشتری دارای حساب جاری فراگیر در بانک تجارت باشد، دریافت این خدمات در کلیه شعب این بانک امکان‌پذیر خواهد بود.