تشدید فعالیت کمیته‌های  جذب منابع و وصول مطالبات در شعب بزرگ بانک ملی

گروه بازار‌پول - جمال دامغانیان تاکید کرد: در شعب بزرگ باید کمیته‌های بازاریابی و جذب منابع و وصول مطالبات معوق، فعالیت خود را تشدید کنند.

عضو هیات مدیره بانک ملی با اشاره به شرایط حساس فعلی این بانک ابراز داشت:‌ تمامی کارکنان باید در جریان رخدادهای داخل بانک قرار بگیرند و تجزیه و تحلیل منابع و مصارف شعبه باید به صورت روزانه به اطلاع آنها برسد. به گفته دامغانیان، مشتریان در شرایط امروز باید بیش از گذشته، تکریم شوند تا با علاقه به شعبه بیایند.

وی با عنوان این نکته که احساس مسوولیت و حضور موثر و فعال، لازمه بقا و رشد بانک در شرایط فعلی است، گفت:‌عملکرد کارکنان باید دقیقاً مورد ارزیابی قرار گیرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی، پیشینه مردمی و رسالت‌های ملی این بانک را علت اصلی تحریم‌های اعمال شده خارجی عنوان کرد و افزود: تمامی کارکنان در این شرایط باید با تلاش فراوان و درایت و بلند نظری، توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط بحرانی، مدیران بحران هستند که باید نقش آفرینی مطلوب داشته باشند، افزود: امروز‌، همه باید دست به دست هم دهیم و سهم بازار بانک ملی را افزایش دهیم.

دامغانیان با اعلام این مطلب که تلاش‌های ارزنده ای از سوی نظام در حمایت از بانک ملی، شکل گرفته است، گفت: مسوولان شعب باید نظارت خود را قوی کنند و اگر حرکت‌هایی در جهت تضعیف موقعیت بانک ملی مشاهده کردند، به سرعت اطلاع دهند.