رییس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس پیشنهاد داد که نام واحد پولی کشور برای اینکه دوگانگی در واژه‌‌ها ایجاد نشود، تومان بشود. غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: در مورد اصلاح ساختار پولی کشور حذف سه صفر از پول ملی را پیشنهاد می‌دهم. البته برای اجرای این طرح ابتدا باید اقداماتی را انجام داد و نباید با اجرای این طرح تورم پولی ایجاد شود.

به گفته وی، اصلاح ساختار پولی کشور نه تنها هیچ گونه اثر واقعی و تورمی به دنبال نخواهد داشت، بلکه حتی اثر روانی مثبت را به دنبال دارد، زیرا موجب غرور ملی و بالا رفتن ارزش پول ملی خواهد شد.

وی افزود: به نظر من دولت در قدم اول باید کارت‌های اعتباری را افزایش دهد تا حجم پولی که در دست مردم است، کاهش یابد.

رییس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس گفت: متوسط سرانه پول در ایران ۱۱۰ برگ و در اروپا ۱۰ تا ۱۲ برگ بیشتر نیست. دولت در مرحله بعد باید اقدام به چاپ پول با ارقام درشت کند؛ مانند همین کاری که بانک مرکزی اکنون در حال انجام آن است، زیرا با این کار مقدار زیادی ار حجم پول از جریان گردش خارج می‌شود.

مصباحی مقدم اظهار داشت: در مرحله بعد باید سه صفر از سمت راست پول کمرنگ‌تر چاپ شود و بعد از گذشت یک تا دوسال آنها را حذف کنند. باید حتما یک واحد پول ما با یک واحد پولی از کشورهای دیگر یکسان شود و در مورد واحد پولی ایجاد شده بهتر است برای اینکه دوگانگی در واژه‌ها ایجاد نشود، همان تومان باقی بماند.