گروه بازار پول- مدیر عامل بانک رفاه از اعطای ۴۰۰هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری به مستمری و مقرری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی طی سال آتی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه دکتر پیمان نوری با اعلام این خبر در مراسم افتتاحیه شعبه تمام الکترونیکی ۷۲۴ و اولین واحد خدمات ویژه تبریز افزود: به طور قطع تا پایان سال‌جاری ۱۰۰هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مذکور پرداخت خواهد شد و چنانچه منابع بانک روند فعلی خود را حفظ کند این میزان را برای سال ۱۳۸۷ به ۴۰۰هزار فقره خواهیم رساند.

وی تاکید کرد: اعطای این تسهیلات صرفا از محل اعتبارات بانک تامین اعتبار خواهد شد. نوری با اشاره به اجرای طرح قرض‌‌الحسنه مسکوکات طلای بانک، استقبال مردم را از این طرح خوب ارزیابی کرد و گفت: تعداد سکه‌های سپرده‌گذاری شده در بانک از مرز ۳۵۰هزار گذشته و هم‌اکنون سقف اعطای تسهیلات مسکوکات طلا، معادل ۵میلیون ریال است که در صورت موافقت بانک مرکزی ج.ا.ا این میزان به ۳۰میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی واحد خدمات ویژه در تبریز که منحصرا برای مستمری‌بگیران سازمان تامین‌‌اجتماعی و با امکانات ویژه به هزینه و توسط بانک رفاه احداث شده است، یادآور شد: تمام تلاش دست‌اندرکاران بانک رفاه بر این امر معطوف است که جزئی‌ترین مسائل رفاهی مستمری‌بگیران نادیده گرفته نشود.