بیمه آسیا دومین سمینار صنعت و بیمه را برگزار می‌کند

گروه بازار‌پول - بیمه آسیا به منظور بررسی و تبادل نظر راهکارهای توسعه بیمه در بخش صنعت، دومین سمینار صنعت و بیمه را در اصفهان برگزار می‌کند.

سید محمد علیپور مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه این مطلب و با اشاره به تجربه موفق بیمه آسیا در برگزاری اولین سمینار صنعت و بیمه در مشهد گفت: بیمه آسیا با توجه به اهمیت محوری فعالیت بخش صنعت در استان اصفهان و با هدف ارتقای تسهیلات بیمه برای فعالان صنعت، دومین سمینار صنعت و بیمه را با مشارکت استانداری، دانشگاه صنعتی، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، خانه صنعت و معدن و انجمن مدیران صنایع اصفهان روز پنج‌شنبه مورخ ۱۶/۸/۱۳۸۷ در اصفهان برگزار می‌کند. مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح تمرکز سهم عمده‌ای از سرمایه‌‌های ملی در بخش صنعت، اظهار داشت: با توجه به سهم بخش صنعت در برنامه‌های توسعه کشور، در صورت وقوع خسارت در این بخش، عملا فرآیند توسعه در کشور دچار اختلال خواهد شد. بنابراین پیش‌بینی تمهیدات کارآمدی که در صورت وقوع این حوادث، به سرعت آسیب وارد شده را جبران نماید، ضروری است.

علیپور با تاکید بر این که «بیمه» کارآمدترین و موثرترین دستاورد بشر برای کنترل آثار زیانبار حوادث است؛ گفت: به منظور بررسی وضعیت موجود و مطلوب در واحدهای صنعتی استان اصفهان و ایجاد فضایی برای گفت‌وگوی متقابل «صنعت» و «بیمه» دومین سمینار «صنعت و بیمه» با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی، استاندار اصفهان، نمایندگان منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان، مقامات و مدیران ارشد صنعت بیمه و بخش صنعت استان اصفهان برگزار خواهد شد.