گروه بازار پول- در راستای ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه، واحد خدمات بانکی بانک تجارت در محل صدا و سیمای اصفهان طی مراسمی‌با حضور دکتر داوری مدیرعامل این بانک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط‌عمومی‌بانک تجارت، دکتر داوری در این مراسم هدف از افتتاح این واحد بانکی در صدا و سیمای اصفهان را تعامل و خدمتگزاری مطلوب‌تر به کارکنان صدا و سیمای اصفهان به عنوان یکی از مشتریان ارزنده بانک تجارت در این استان دانست و از مسوولان ذی‌ربط به واسطه فراهم نمودن شرایط لازم برای حضور بانک در این مجموعه قدردانی کرد.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به نقش رسانه ملی در انعکاس دستاوردهای سیستم بانکی در توسعه و آبادانی کشور، اظهار امیدواری کرد که بانک تجارت به عنوان بانک سازمانی صدا و سیما بیش از پیش در ارتقای و توسعه خدمات خود گام بردارد.

گفتنی است بانک تجارت در استان اصفهان با ۱۳۰ شعبه و ۱۹ باجه انواع خدمات بانکی را به هموطنان ارائه می‌کند. از تعداد شعب فوق بیش از ۸۰ شعبه مجهز به دستگاه خودپرداز است.

شعبه بانک تجارت در پژوهشکده رویان

همچنین بانک تجارت در راستای ارائه خدمات مطلوب بانکی به کارکنان و مراجعین پژوهشکده رویان طی مراسمی‌واحد خدمات بانکی خود را در این موسسه افتتاح کرد.

به گزارش روابط‌عمومی‌بانک تجارت در مراسم افتتاح این واحد بانکی که با حضور دکتر گورابی، رییس پژوهشکده رویان، امجد خضری مدیر شعب منطقه پنج بانک تجارت و جمعی از کارکنان این موسسه همراه بود، دکتر گورابی در سخنانی افتتاح واحد خدمات بانکی بانک تجارت در مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی رویان را گامی‌مهم در رضایتمندی هرچه بیشتر مراجعان و کارکنان پژوهشکده دانست و از مسوولان بانک تجارت به واسطه تعامل انجام شده قدردانی کرد.

امجد خضری، مدیر شعب منطقه پنج بانک تجارت تهران نیز با اشاره به اقدامات اخیر این بانک در جهت جلب رضایت مشتریان اظهار امیدواری کرد که افتتاح این واحد نیاز مسوولان، کارکنان و مراجعان پژوهشکده رویان را به خدمات بانکی مرتفع کند.