گروه بازار پول- بانک پاسارگاد به دنبال افتتاح شعبه‌های خود در سراسر ایران، این بار به خراسان شمالی رفته و شعبه خود را در بجنورد افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، آیین افتتاح شعبه بجنورد با حضور تعداد بیشماری از مردم منطقه، کسبه و معتمدین و همچنین تعدادی از مدیران بانک و منطقه، برگزار شد.

در این مراسم، خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد ضمن ابراز خرسندی از حضور بانک در بجنورد گفت: بانک پاسارگاد به حضور خود در مناطق مختلف کشور افتخار می‌کند و اعتقاد دارد همه مردم در جای جای این مرز و بوم شایسته بهره‌مندی از بهترین خدمات بانکی اعم از ریالی و ارزی هستند.

وی ادامه داد: این باور است که بانک پاسارگاد را بر آن داشته که با حضور خود در مناطق مختلف، حمایت مردم گرامی را با ارائه بهترین‌ها پاسخ داده و قدمی در راه خدمت به این عزیزان بر دارد.

رفیعی در پایان تصریح کرد: پاسارگاد پذیرای قدوم سبز مشتریان در شعبه‌های خود است. هم میهنان قادر خواهند بود در جای جای کشورمان به محض نیاز به انجام امور بانکی از طریق شعبه‌ها و نیز خدمات بانکداری الکترونیکی ارائه شده در پاسارگاد نیاز خود را به بهترین نحو ممکن مرتفع کنند.

شعبه بانک پاسارگاد در بجنورد در خیابان طالقانی واقع شده است.