امکان انتقال نامحدود وجه در شعب موسسه سینا

گروه بازارپول- معاون فناوری اطلاعات و شبکه موسسه مالی و اعتباری سینا گفت: با پیوستن این موسسه به سامانه بانکی ساتنا (تسویه ناخالص آنی) امکان انتقال نامحدود وجه بین بانکی در شعب موسسه فراهم شده است.

مهندس مسعود پشم‌چی همچنین از امکان انتقال وجه از طریق دستگاه‌های خودپرداز و پایانه فروش بانک‌های عضو شبکه شتاب برای دارندگان سیناکارت خبر داد و افزود: دارندگان سیناکارت می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون ریال از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های عضو شبکه شتاب و تا ۱۵۰ میلیون ریال با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش این بانک‌ها به سایر حساب‌های خود یا دیگران نسبت به انتقال وجه اقدام کنند.

وی همچنین تصریح کرد: امکان پرداخت قبوض به وسیله دستگاه‌های خودپرداز و درگاه‌های اینترنتی برای دارندگان سیناکارت فراهم است.

پشم چی در ادامه از تجهیز ۱۵۲ شعبه موسسه به سامانه بانکداری متمرکز خبر داد و تصریح کرد: با تداوم روند فعلی پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذر امسال تمامی‌۲۵۰ شعبه موسسه در سراسر کشور به این سامانه مجهز شوند.وی مهم‌ترین مزیت این سامانه را امکان استفاده مشتریان از تمامی‌خدمات موسسه در تمامی‌شعب دانست و یادآور شد: با سامانه بانکداری متمرکز امکان صدور یک کارت بر روی تمامی ‌حساب‌های موسسه فراهم شده و مشتریان می‌توانند از خدمات نوین اینترنت بانک، تلفنبانک، پیام کوتاه بانکی و نظایر آن نیز بهره‌مند شوند.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه موسسه مالی و اعتباری سینا همچنین با اشاره به پیوستن این موسسه به شبکه شتاب، میزان رضایت مشتریان از نحوه خدمات دهی دستگاه‌های خودپرداز موسسه را با توجه به گزارش‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران و سایر گزارش‌های دریافتی، مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تمهیداتی هم نظیر استفاده از ایران چک در دستگاه‌های خودپرداز برای خدمات‌دهی مطلوب‌تر به مشتریان اندیشیده شده است که به محض تعیین ضوابط مربوط از سوی بانک مرکزی اجرا خواهد شد.

وی نصب دستگاه‌های خودپرداز در شعب و پایانه فروش در مراکز تجاری و توریستی را از جمله تمهیدات دیگری دانست که برای جلب رضایت بیشتر مشتریان به مرحله اجرا درخواهد آمد. این مقام مسوول تعداد دستگاه‌های خودپرداز نصب شده در موسسه را ۱۳۹ دستگاه عنوان و خاطرنشان کرد: تعداد ۴۰ دستگاه نیز در حال نصب است و قرارداد خرید ۵۰ دستگاه دیگر هم منعقد شده و به زودی نهایی خواهد شد این در حالی است که تمامی‌شعب موسسه مجهز به دستگاه پایانه فروش هستند.