گروه بازار پول - یکی از اهداف مهم بانک پاسارگاد آموزش و نهادینه‌کردن فرهنگ بهره‌مندی از ابزارهای بانکداری الکترونیک است. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی این بانک، در آیین افتتاح شعبه بهارستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بانک پاسارگاد در کنار ارائه ابزارهای بانکداری الکترونیک به هم‌میهنان گرامی، سعی در آموزش بهره‌مندی از این ابزارها و فرهنگ‌سازی در این مورد را دارد. زیرا اعتقاد دارد بانکداری الکترونیک بهترین روش برای تامین رفاه حال و نیز سرعت بخشیدن به انجام امور اقتصادی مردم است. وی ادامه داد: از این رو بانک پاسارگاد به برگزاری کلاس‌های آموزشی بانکداری الکترونیک ادامه داده و در تلاش است برپایی این کلاس‌ها را با هزینه خود، در سطح وسیع‌تر و با ارائه مسائل کاربردی‌تر دنبال کند.

رفیعی در ادامه ضمن برشمردن خدمات بانکداری الکترونیک ارائه شده در بانک پاسارگاد افزود: استقبال هموطنان از انواع خدمات بانکداری الکترونیک که در بانک پاسارگاد ارائه می‌شود باعث شده است مدیران پاسارگاد با انگیزه و دلگرمی بیشتری نسبت به نوآوری، خلاقیت و ارائه خدمات نوین و کاربردی تلاش کنند.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های رایگان آموزش بانکداری الکترونیک پاسارگاد، می‌توانند جهت ثبت‌نام با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ یا سیستم بازخورد در سایت بانک پاسارگاد به نشانیwww.Bankpasargad.com ارتباط برقرار کنند.