اولین «گردهمایی مدیران بیمه‌های مسوولیت» برگزار می‌شود

گروه بازار‌پول - پوریا نجم‌آبادی، مدیر بیمه‌های مسوولیت بیمه دانا از برگزاری اولین گردهمایی مدیران بیمه‌های مسوولیت شرکت‌های بیمه کشور خبر داد و گفت: این گردهمایی به دنبال پیشنهاد بیمه دانا در جلسه چهاردهم مرداد ماه امسال مدیران در سندیکای بیمه‌گران ایران با هدف ایجاد کمیته همسویی شرکت‌های بیمه جهت هماهنگی قراردادها و کمیته‌های کارشناسی جهت ارتقا و توازن سطح علمی کارشناسان بیمه برگزار خواهد شد. او برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک به منظور اجتناب از ارائه نرخ‌های غیرفنی و اعمال مدیریت ریسک را از دیگر اهداف این گردهمایی عنوان کرد و یادآور شد: این گردهمایی یک روزه در چهارمین روز شهریور ماه امسال در سالن همایش کوثر واقع در ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار می‌شود.

مدیر بیمه‌های مسوولیت بیمه دانا در خصوص لزوم این هم‌اندیشی مدیران رشته مسوولیت خاطرنشان کرد: شرکت‌های بیمه در رشته بیمه‌های مسوولیت هر ساله خسارات سنگینی بابت برخی عدم هماهنگی‌ها متحمل می‌شوند.

نجم‌آبادی ادامه داد: بدین علت نه مسوولیت اجتماعی بیمه‌گران در قبال آرمان و آمال جامعه و مشتریان در ابعاد پاسخگویی به درخواست افراد برای زنده ماندن، حفظ محیط زیست و کاهش خطرات محیطی، مادی و معنوی برآورده می‌شود و نه آرزوی آنها در جهت افزایش ارزش سهام، سود شرکت‌ها و درآمد کارکنان همچنین انجام طرح‌های توسعه‌ای تامین شده است.

او تصریح کرد: در کنار سیر نزولی منافع جامعه و بیمه‌گران و کاهش روزافزون حق بیمه‌ها، شاهد افزایش بیش از پیش درخواست‌های غیرفنی برخی از بیمه‌گذاران هستیم که جمیع این مسائل صنعت بیمه را دچار درد مشترکی کرده است که باید برای درمان آن در کنار رقابت سالم، همکاری جامع را به منظور حفظ و حمایت از منافع ملی در ابعاد انسانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آغاز کرد.

به گفته مدیر بیمه‌های مسوولیت بیمه دانا این گردهمایی قرار است با حضور تمام مدیران بیمه‌های مسوولیت شرکت‌های بیمه دولتی و خصوصی برگزار شود.