نقش مثبت بانک پاسارگاد در پیشرفت صنعتی استان خراسان جنوبی

گروه بازار پول- بانک پاسارگاد با توجه به توانایی‌هایی که از خود نشان داده است، قادر است با استفاده از امکانات و منابع خود به پیشرفت و توسعه استان خراسان‌جنوبی کمک شایانی کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، دکتر امینی، معاون برنامه‌ریزی و اداری-مالی استانداری خراسان جنوبی، در آیین گشایش شعبه بیرجند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بانک‌ها در سطح کشور با جمع‌آوری سپرده‌های سرگردان مردم، باعث افزایش سطح سرمایه‌گذاری می‌شوند و از آن جایی که متغیرهای اقتصادی با هم در ارتباط هستند و زنجیروار بر هم تاثیر دارند، در کل باعث رشد و توسعه اقتصاد کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: این امر میسر نخواهد شد مگر با افزایش تقاضای مردم عزیز برای سپردن منابع مازاد خود به بانک‌های کشور.

در همین راستا فضای رقابتی ایجاد شده در بین بانک‌ها می‌تواند انگیزه خوبی برای تلاش در جهت جذب بیشتر سپرده‌های مردمی باشد.

امینی در پایان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌هایی که استان خراسان جنوبی دارد، امیدواریم حضور بانک پاسارگاد در این منطقه ضمن شکوفایی این استعدادها زمینه پیشرفت هرچه بیشتر این استان را فراهم کند.

گفتنی است بانک پاسارگاد ضمن افتتاح شعبه بیرجند، برنامه‌های متعددی برای بهره‌مندی هموطنان گرامی در استان خراسان، از خدمات نوین این بانک دارد.

گشایش شعبه‌های بیشتر در سطح استان خراسان نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.