گروه بازار پول- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان از تامین اعتبار ساخت سیلوی ۳۰هزار تنی جیرفت از سوی بانک ملت خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، مهندس صفوی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید مدیریت شعب این بانک در استان کرمان افزود: بانک ملت بابت ساخت این سیلوی بزرگ، حدود ۸میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است که با ساخت این سیلو، بر ظرفیت نگهداری غله استان تا حدود زیادی افزوده خواهد شد.

وی با قدردانی از عملکرد بانک ملت در طرح خرید نقدی گندم از کشاورزان استان کرمان، ادامه داد: این بانک با پرداخت نقدی وجوه گندم از طریق سیستم جاری الکترونیک ملت (جام)، باعث شده است تا کشاورزان حاصل دسترنج خود را به روز و با کمترین وقفه دریافت کنند.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان، بانک ملت با اجرای طرح خرید نقدی گندم که برای نخستین بار در کشور از سال گذشته به مرحله اجرا درآمده رضایت خاطر کشاورزان را به طور کامل جلب کرده است که بدون شک، این موفقیت در کارنامه این بانک ثبت خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که بانک ملت در خرید انواع محصولات کشاورزی هم مثل خرید گندم همراه و یاریگر کشاورزان و سازمان غله و خدمات بازرگانی باشد تا بدین ترتیب دغدغه اصلی کشاورزان که همان دستیابی به حاصل دسترنج خود است در کوتاه‌ترین زمان ممکن، میسر شود و استان کرمان در بخش کشاورزی بیش از پیش توسعه پیدا کند.