«نخستین کنفرانس بین‌المللی یکپارچه‌سازی مدیریت ریسک (ERM) و چالش‌های جهانی شدن در صنعت بیمه کشور» با حضور جمع کثیری از مدیران و روسای عالی رتبه صنعت بیمه داخل و خارج کشور در تاریخ ۲۷ مهر ماه امسال در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. حمید تاجیک، دبیر کل کنفرانس مذکور در این خصوص گفت: نخستین کنفرانس بین‌المللی یکپارچه‌سازی مدیریت ریسک و چالش‌های جهانی شدن در صنعت بیمه کشور با مشارکت فعال پژوهشکده بیمه مرکزی ایران، مرکز ملی مطالعات جهانی شدن، ریاست جمهوری، دانشکده علوم اقتصادی، دانشگاه علامه طباطبایی، شرکت‌های بیمه ایران و آسیا و شرکت خدمات بیمه‌ای سایان در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

تاجیک کالبدشکافی یکپارچگی مدیریت ریسک (ERM) در صنعت بیمه و همچنین مدیریت ریسک در صنعت بیمه و پیوستن به سازمان تجارت جهانی را محورهای اصلی کنفرانس عنوان کرد و گفت: شناسایی ریسک خصوصی‌سازی و آزادسازی صنعت بیمه کشور در چارچوب پیوستن به سازمان تجارت جهانی و طرح‌ریزی تجارت پویای صنعت بیمه با یکپارچگی مدیریت ریسک و تبیین مزایا و معایب جهانی شدن در صنعت بیمه از دیگر محورهای کنفرانس خواهد بود.

دبیر کل کنفرانس ضمن بیان برگزاری نمایشگاه جانبی در روز برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت ریسک خاطرنشان کرد: مقالات پذیرفته شده نیز در قالب ۳پانل تخصصی ارائه خواهد شد.

به گفته تاجیک چند تن از شرکت‌های بیمه خارجی در کنفرانس یاد شده حضور دارند و گزارش کنفرانس از شبکه خبر سیما پخش خواهد شد.