گروه بازارپول- در راستای گسترش خدمات پول الکترونیک و به منظور جلب رضایت مشتریان، بانک صادرات ایران محصول بانکی جدیدی با عنوان «کارت هدیه» را عرضه کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، عرضه کارت هدیه این بانک که نقشی موثر در گسترش خدمات پول الکترونیک، صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان بخشی و تامین امنیت در انجام معاملات خواهد داشت، به میمنت حلول ماه مبارک رجب در کلیه شعب بانک صادرات آغاز شد. براساس این گزارش کارت هدیه بانک صادرات در قالب ۴طرح گرافیکی متنوع و جذاب تهیه و شعب این بانک بابت صدور این کارت مبلغ جداگانه‌ای را اخذ نخواهد کرد.

این گزارش حاکی است مبالغ کارت هدیه بانک صادرات به صورت اختیاری از سوی متقاضیان از حداقل ۱۰۰هزار ریال تا حداکثر ۵میلیون ریال قابل انتخاب و تعیین است.

لازم به ذکر است، دارندگان کارت هدیه بانک صادرات می‌توانند از پایانه‌های فروش این بانک و بانک‌های عضو شبکه شتاب خرید نمایند و به زودی دریافت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات با استفاده از کارت‌های هدیه مذکور امکان‌پذیر خواهد شد. شایان ذکر است مشتریان بانک صادرات با دریافت کارت هدیه بانک صادرات می‌توانند نسبت به پرداخت مکانیزه قبوض خود از طریق شماره‌تلفن ۱۵۵۳ اقدام و از خدمات تلفنبانک سپهر (۲۲۲۶۶۵۶۶-۰۲۱) نیز بهره‌مند گردند.