گروه بازارپول- بانک پاسارگاد، با تامین بخشی از هزینه‌های تیم‌ملی کوهنوردی ایران، از این گروه در صعود به قله ۸هزار و ۴۷متری

برود پیک، حمایت کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، این بانک، با تامین بخشی از هزینه‌های اعزام تیم‌ملی کوهنوردی ایران به کشور پاکستان برای فتح قله ۸هزار و ۴۷متری برودپیک در رشته‌کوه‌های هیمالیا، از این تیم حمایت کرد. بیمه پاسارگاد نیز در اقدامی دیگر کلیه اعضای این تیم در صعود یاد شده را تا مبلغ ۵۰۰میلیون ریال، تحت پوشش بیمه حوادث قرار داد.

این تیم ۲۰نفره در دهه دوم خرداد ماه ۱۳۸۷ ایران را به مقصد پاکستان ترک و هم‌اکنون کمپ ۳ را در ارتفاع ۷۰۰۰متری برافراشته است. بانک پاسارگاد ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم‌ملی کوهنوردی، امید دارد به زودی ملت سرفراز ایران اسلامی شاهد برافراشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، در فراز قله برودپیک باشد.

گفتنی است بانک پاسارگاد، علاوه بر انجام فعالیت‌های اقتصادی و توجه ویژه به بانکداری نوین، با حمایت از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، توجه خود را به رشد و تعالی ایران اسلامی از هر نظر نشان داده و تلاش می‌کند با استفاده از توانایی‌های خود، در جهت اعتلای نام پرافتخار کشورمان، در ابعاد مختلف، قدم‌های موثری بردارد.