گروه بازار پول - همایش سراسری مدیران و مسوولان بانک تجارت روز گذشته با حضور دکتر داوری مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران شعب تهران و شهرستان در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این همایش که با هدف بررسی عملکرد این بانک در سال گذشته و مرور برنامه‌ها و اهداف سال جاری برگزار شد، دکتر داوری طی سخنانی با تقدیر از زحمات کارکنان این بانک طی سال گذشته، گفت: خوشبختانه تلاش پرسنل بانک تجارت در پایان سال ۸۶ موجب شد که جایگاه بانک در بین پنج بانک تجاری یک رتبه ارتقا داشته باشد. اعتقاد داریم پتانسیل و توانمندی پرسنل بانک در ارائه خدمات به مشتریان و کسب رتبه‌های مناسب بسیار فراتر از این است و تنها باید این توانمندی‌ها در مسیری شفاف سوق داده شود.

مدیرعامل بانک تجارت، حرکت بیشتر در مسیر شفاف‌سازی حساب‌ها را یکی دیگر از گام‌های مثبت این بانک طی سال گذشته برشمرد و این اقدام را زمینه ساز ورود سریع‌تر و مطلوب‌تر بانک تجارت به بازار بورس دانست.

وی از آغاز به کار مدیریتی جدید در بانک تجارت تحت‌عنوان مدیریت بازاریابی و روابط عمومی خبر داد و افزود، در تلاش هستیم تا با آغاز به کار این مدیریت فرآیند بازاریابی را از دریچه‌ای جدید مورد توجه قرار دهیم. یکی از وظایف این مدیریت شناساندن قابلیت‌های بانک در ارائه خدمات به مشتریان است.

بدون تردید اگر بتوانیم با ابزار موجود سرویس‌های بانکی صحیح و با سرعت مورد انتظار مشتری را ارائه کنیم، خواهیم توانست علاوه‌بر حفظ مشتریان فعلی، بازاریابی را به معنای واقعی آن اجرا کنیم.

در همایش مدیران و مسوولان بانک تجارت، همچنین راهکارهای اصلاح فرآیندهای ارائه خدمات در شعب و مشکلات موجود به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.