گروه بازارپول- شمار خودپردازهای ثابت و سایر بانک صادرات ایران تا پایان خرداد ماه سال‌جاری به ۱۷۰۷ دستگاه رسید که از این نظر بانک صادرات رکورددار شبکه بانکی کشور و خاورمیانه به حساب می‌آید.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ارائه خدمات بی‌وقفه بانکی به مردم و تسریع در سرویس‌دهی به مراجعان تا پایان خرداد ماه امسال ۱۷۰۷دستگاه خودپرداز در شعب خود نصب و راه‌اندازی نمود.

براساس این گزارش، خودپردازهای سیار و ثابت بانک صادرات در سراسر کشور، آماده سرویس‌دهی به دارندگان سپهرکارت‌های بانک صادرات و دارندگان کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب به صورت شبانه‌روزی هستند.

۵۲درصد شعب سپهری بانک صادرات که دارای بیشترین میزان مراجعه مردم و مشتریان بود‌ه‌اند، هم‌اکنون مجهز به دستگاه خودپرداز شده‌اند و همچنین در راستای سرویس‌دهی هر چه بهتر خودپردازها، عملیات (مانیتورینگ) دستگا‌ه‌های خودپرداز بانک صادرات در سراسر کشور توسط واحدهای فنی و نظارتی به صورت مستمر انجام می‌شود.لازم به ذکر است از مجموع دستگاه‌های خودپرداز راه‌اندازی شده بانک صادرات ۴۶۴دستگاه ثابت و ۲دستگاه سیار در تهران و ۱۲۱۵دستگاه ثابت و ۲۶دستگاه سیار در شهرستان‌ها فعالیت دارند.

تا پایان خرداد ماه سال‌جاری تعداد کل دستگاه‌های خودپرداز شبکه تبادل اطلاعات بانکی (شتاب) حدود ۸۴۴۱دستگاه می‌باشد که ۱۹درصد آن متعلق به بانک صادرات است.