گروه بازار پول- به میمنت میلاد با سعادت دخت نبی‌اکرم فاطمه(س) بانک پارسیان سه شعبه جدید در مناطق شرق، شمال و غرب تهران افتتاح کرد. با افتتاح این سه شعبه که در شهرک اکباتان، خیابان شریعتی و خیابان اتحاد واقع شده‌اند، تعداد شعب بانک پارسیان به ۱۷۰ شعبه رسید. به گزارش روابط‌عمومی بانک پارسیان، سید آقایی، مدیر امور شعب بانک در مراسم گشایش سه شعبه مذکور از مشتری‌مداری به عنوان اولویت اصلی بانک پارسیان یاد کرد و گفت: با توجه به استقبال مشتریان از خدمات این بانک و به منظور ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، بانک برنامه گسترش شعب خود را به موازات توسعه ظرفیت‌های نرم‌افزاری با جدیت پیگیری می‌کند.

وی در همین زمینه افزود: در واقع ما با گشایش این سه شعبه و با استقرار سامانه نرم‌‌‌افزاری نگین در جهت تحقق برنامه‌های خود که تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان و کاهش زمان انتظار ایشان در شعب است گام برداشته‌ایم. وی در ادامه گفت: تا پایان سال جاری ۷۱ شعبه به شعب بانک خواهیم افزود که از این تعداد ۴۵ شعبه در تهران و ۲۶ شعبه در شهرستان‌ها دایر خواهند شد.

مدیر امور شعب بانک پارسیان در بخش دیگری از سخنان خود به استقرار سامانه جدید نرم‌افزاری بانک‌پارسیان اشاره کرد و ضمن تشریح ابعاد و جزئیات این اقدام گفت: تغییر سامانه نرم‌افزاری بانک پارسیان کار بزرگ و منحصر به فردی در نظام بانکی کشور بود که تنها با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمت‌دهی به مشتریان صورت گرفت.

وی در همین راستا افزود: همکاری، شکیبایی و درک والای مشتریان در طول ایامی که استقرار سامانه جدید را در دستور کار داشتیم ما را در ادامه مسیری که برای خدمت‌دهی بهتر به مشتریان انتخاب کرد‌ه‌ایم مصمم‌تر ساخته و متولیان بانک تلاش خواهند کرد که از این پس با جدیت و پشتکار بیشتر قدردان مشتریان که سرمایه‌های اصلی بانک هستند، باشند. مدیر امور شعب بانک پارسیان بابت برخی نارسایی‌هایی که در ایام ابتدایی پس از استقرار سامانه جدید نرم‌افزاری بانک در روند خدمت‌دهی رخ داد از مشتریان عذرخواهی کرد و گفت: دست‌اندرکاران بانک پس از قریب شش ماه تلاش، بررسی و امکان‌سنجی‌های کارشناسی مبادرت به استقرار سامانه جدید کردند تا در زمان وقوع تغییر، کمترین نارسایی را در روند خدمت‌دهی بانک شاهد باشیم. وی در همین خصوص ادامه داد: تغییر سامانه نرم‌افزاری به شیوه یکباره (big bang) صورت گرفت و این نوع تغییر سامانه نرم‌افزاری در دنیا نیز کم‌نظیر است.

وی سپس به مشتریان بانک پارسیان مژده داد که به زودی از ثمرات و دستاوردهای مثبت این سامانه در چارچوب خدمات بانکداری اینترنتی، بانکداری با تلفن همراه و مزایای فراوان دیگر آن برخوردار شوند.