مدیرعامل صندوق تعاون کشور از تجهیز ۱۰ شعبه صندوق تعاون در تهران به صورت آزمایشی به دستگاه خودپرداز و اتصال به شبکه شتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماشاءا... عظیمی‌در حاشیه مراسم بزرگداشت روز زن در جمع خبرنگاران گفت: قدم‌های موثری برای استفاده از سوابق بانک‌های دولتی و خصوصی کشور در جهت بانکداری الکترونیک و تدوین اساسنامه بانک توسعه و تعاون برداشته شده است. مدیر عامل صندوق تعاون کشور از انعقاد تفاهمنامه با بانک اقتصاد نوین برای تجهیز شعب صندوق تعاون به سیستم خودپرداز خبر داد و اظهار داشت: امروز در ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در برخی شعب شهر تهران این خودپردازها شروع به کار کرده است.

عظیمی‌تعداد خودپردازها را در حال حاضر ده مورد اعلام و تصریح کرد: این خودپردازها در حال گسترش می‌باشد و قرار است به زودی ابتدا در مراکز استان‌ها و سپس در کل کشور راه‌اندازی شوند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در بخش ارائه آموزش برای کارکنان که در آینده نزدیک در قالب بانک توسعه و تعاون فعالیت خواهند نمود کارهای خوبی انجام شده است.مدیر عامل صندوق تعاون کشور راه‌اندازی سیستم خودپرداز را در ۱۰ شعبه صندوق به صورت آزمایشی بیان داشت و از اولویت پرداخت تسهیلات از طریق بانک توسعه و تعاون به تعاونگران خبر داد.

وی از تشکیل بانک توسعه و تعاون به عنوان بانکی صد درصد دولتی سخن گفت و ادامه داد: سهام این بانک به هیچ وجه واگذار نخواهد شد.

مدیرعامل صندوق تعاون تشکیل بانک غیردولتی تعاون به کمک بخش‌خصوصی را عنوان کرد و گفت: تعاونی‌های اعتبار موجود باید خود را با مقررات بانک مرکزی وفق دهند.