مدیرعامل جدید بانک صنعت و معدن در مراسم معارفه خود با تشریح برنامه‌های آتی بانک گفت: اولویت این بانک کمک در اجرای طرح آمایش صنعت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پیشرو روز شنبه گذشته در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل بانک صنعت و معدن که با حضور علی اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن، اعضای هیات‌‌مدیره این بانک و بدون حضور مهدی رضوی مدیرعامل قبلی برگزار شد، گفت: بانک صنعت و معدن با بهره‌مندی از دو بال صنعت و معدن از یک سو و بانک و بانکداری از سوی دیگر می‌تواند برای نزدیکی دو بخش مذکور ایفای نقش کند. مدیرعامل جدید بانک صنعت و معدن با اشاره به طرح جامع آمایش صنعت کشور، افزود: با اجرای این طرح در اقصی‌نقاط کشور که با توجه به پتانسیل‌های هر منطقه تدوین شده است، شاهد رشد روز افزون بخش‌های مختلف کشور خواهیم بود. وی برنامه بانک صنعت و معدن را کمک در اجرای طرح آمایش صنعت با اولویت کامل عنوان و اظهار امیدواری کرد که بخش صنعت کشور به هدف پیش بینی شده خود که بخشی از اهداف برنامه توسعه است، دست یابد. پیشرو از تقویت و پویا کردن شعب موجود و ایجاد شعب مجازی به عنوان برنامه‌های آتی بانک خبر داد و بر وصول مطالبات بانک تاکید کرد و گفت: برای بررسی طرح‌ها در اجرای طرح آمایش صنعت نیاز به سرعت بیشتری داریم. وی اظهارداشت: این بانک از یک سو دیدگاه‌های بخش صنعت و معدن را به سیستم بانکی انعکاس می‌دهد و از سوی دیگر، قابلیت‌های سیستم بانکی را با ادبیات خود به متولیان بخش صنعت و معدن منعکس می‌کند.

به گفته وی، با توجه به اجرای برنامه‌های اخیر دولت و برنامه‌های اقتصادی اعلام شده برای ایجاد طرح‌های مولد و اشتغال‌زا، نقش بانک متمایزتر و انتظارات از این بانک بیشتر خواهد شد.