اهداف و راهبردهای بانک پاسارگاد از ابتدای فعالیت تاکنون، یکی پس از دیگری در حال تحقق هستند. تحقق این اهداف است که موفقیت بانک پاسارگاد را در پی داشته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، احمد وادی‌دار، عضو هیات‌مدیره بانک، در آیین گشایش شعبه خرم‌آباد، که با حضور تعداد بسیار زیادی از مردم، اهالی و معتمدین محل، مدیران بانک‌های مختلف و... برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بانک پاسارگاد تاکنون هیچ‌کدام از راهبردها و اهداف خود را فدای راهبرد یا هدف دیگری نکرده و با تلاش و اتکا به خداوند، به تمام اهداف خود دست پیدا کرده است.

وی ادامه داد:‌ نگاه جامع بانک به تمام جنبه‌های بانکداری نوین و پیشرفته، یکی از رموز موفقیت بانک پاسارگاد در مدت کوتاه فعالیت خود است؛ تا جایی که همواره سعی می‌کند از تمام ابعاد، به تقویت نیروی انسانی، تجهیزات، دانش، مهارت‌ها و تجربه‌های خود پرداخته و رشد و تعالی بانک را در کلیه زمینه‌ها فراهم کند.

شعبه خرم‌آباد بانک پاسارگاد در خیابان علوی واقع شده و هموطنان خرم‌آبادی می‌توانند از طریق این شعبه، کلیه امور بانکی خود اعم از ریالی و ارزی را انجام داده و از خدمات مختلف بانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.