مهم‌ترین اتفاقی که سال گذشته در بخش بانکداری اینترنتی به وقوع پیوست این بود که مردم از طریق سایت بانک‌ها امکان انتقال وجه را پیدا کردند. «منصور مومنی» مدیر انفورماتیک بانک سامان در گفت‌وگو با جامع‌نیوز بیان کرد: طی سال‌های گذشته در حوزه بانکداری الکترونیکی کارهای زیادی انجام شده است و عملکرد بانک‌ها در این حوزه رو به افزایش است.

وی افزود: از نظر توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و اینترنتی ابزارهای زیادی در اختیار مردم قرار گرفته است، اما باید شرایط استفاده از آن هم برای مردم فراهم شود.

مومنی خاطرنشان کرد: تمام بانک‌ها امکانات مورد نیاز مردم را در خصوص بانکداری الکترونیکی فراهم کرده‌اند و در این رابطه هیچ کمبود و مانعی وجود ندارد.

مدیر انفورماتیک بانک سامان در خصوص توسعه اینترنت تصریح کرد: توسعه اینترنت بین مردم بر عهده بانک‌ها نیست و مراکز دیگر که مسوول این کار هستند باید اینترنت پرسرعت در اختیار مردم قرار دهند تا انجام عملیات بانکی به آسانی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر اینترنت ابزارهای دیگری هم برای بانکداری الکترونیکی مانند تلفن بنکینگ و موبایل بنکینگ فراهم شده است تا مردم با تمام ابزارهای الکترونیکی بتوانند فعالیت‌های بانکی خود را به انجام برسانند.مومنی در پایان خاطرنشان کرد: بانک سامان طی سال گذشته در استفاده از کلیه ابزارهای بانکداری الکترونیکی ۱۸۰درصد رشد داشته است.