گروه بازار پول- بانک پاسارگاد، سومین شعبه خود را در مشهد و در جوار مرقد امام رضا (ع)، افتتاح کرد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، چهارمین شعبه بانک پاسارگاد در مشهد در حالی افتتاح شد که گروه بسیاری از مردم، کسبه، مسوولان مشهد و مدیران بانکی در آیین گشایش آن حضور داشتند.

احمد وادی‌دار، عضو هیات‌مدیره بانک پاسارگاد، در این مراسم ضمن اشاره به تاسیس اولین شعبه بانک پاسارگاد، در ابتدای فعالیت در مشهد مقدس، گفت: بانک پاسارگاد به علت ارادت ویژه‌ای که به امام رضا (ع) دارد، اولین شعبه خود را در سال ۱۳۸۴ در شهر مشهد افتتاح کرد و تا به حال نیز از برکت حضور در کنار بارگاه این امام بزرگوار بهره‌‌مند شده است. وی ادامه داد: بانک پاسارگاد از ابتدای فعالیت تاکنون که دارای شبکه بانکی قوی در سطح کشور شده است، ارادت خود را به امام رضا (ع) از دست نداده و موفقیت‌های خود را بعد از پروردگار، از برکات این امام همام می‌داند.

وادی‌دار همچنین به ظرفیت‌های بسیار غنی موجود در مشهد اشاره کرد و اضافه کرد: شهر مشهد، به علت بهره‌مندی از سابقه تاریخی پربار و نیز تقدسی که به علت وجود گرامی امام رضا (ع) دارد، شایسته پیشرفت‌های بیش از پیش، از هر نظر است. از این رو بانک پاسارگاد، در تلاش است تا با فراهم آوردن زمینه‌های مساعد، امکان رشد و ترقی این خطه از کشورمان را فراهم کند. یکی از نمونه‌های این تلاش و همت، مشارکت در بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم امام رضا (ع) است.